Aleksander Buczny - Magia Perswazji, aaaaaaaaaaaaaaaaaa, Kolekcja Złotych Myśli do zachomikowania +2000p
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Aleksander Buczny, rok 2009
Autor: Aleksander Buczny
Tytuł: Magia Perswazji
Data: 08.08.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
email:
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
są
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
SPIS TREŚCI
WSTĘP
.....................................................................................5
............................................................................6
........................................................................................7
.....................................52
Twoje prezentacje są już dobre i ciekawe? Oto, jak w prosty sposób mogą stać się po
prostu genialne
............................................................................................................72
Jak łatwo rozpalać silne pożądanie u
........................................101
Jak z powodzeniem wykorzystać zasadę rosnącej niedostępności w uwodzeniu?
...108
Najskuteczniejsza technika prezentacji, która da Ci praktycznie stuprocentową
skuteczność…
.............................................................................................................117
DOPASOWANIE
...................................................................134
Jak wywierać silny wpływ na inne osoby w
trudnych klientów?
...........135
Dopasowanie za pomocą gestów
..........................................................................143
Dopasowanie za pomocą sposobu mówienia
.......................................................145
Dopasowanie werbalne
........................................................................................148
Dopasowanie oddechem
.......................................................................................163
Dopasowanie mentalne
........................................................................................166
Co dalej, czyli technika prowadzenia
....................................................................169
WARTOŚCI
...........................................................................173
Oto skuteczna technika perswazyjna, którą Twoi rozmówcy będą uwielbiali!
.........174
Czy byłoby fair/w porządku, gdybym stwierdził/powiedział
w tym momencie, że…
...............................................................................................197
Załóżmy, że… (efekt Twojej perswazji), to co ma w
zupełnie podświadomy sposób?
największe znaczenie?
..............................................................................................206
Co by się wydarzyło, gdyby (Twój cel), ponieważ (wartość rozmówcy)?
..................210
EKSTRA!!!
............................................................................214
Jak skutecznie wydawać innym osobom ukryte polecenia i sprawiać, że będą mieli je
ochotę wykonać zupełnie nieświadomie?
..................................................................215
Ukryte polecenia oparte na wieloznacznościach
.......................................................217
Zaskakujące polecenie, które automatycznie wprowadzi większość Twoich klientów
w stan silnej podatności na perswazję
......................................................................225
Ukryte polecenia oparte na cytatach
.........................................................................231
Jak szybko i skutecznie poradzić sobie z
tym momencie dla Pana/Pani
Twoich propozycji?
...................................................................................................236
Skuteczny sposób na zainteresowanie klienta nawet takimi tematami, które wydają
mu się wyjątkowo nudne
..........................................................................................239
Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży
....................................................243
Zamknięcie „Na szczeniaczka”
.............................................................................243
Jak zamykać sprzedaż, jeśli klient jest zaskoczony ceną?
....................................247
„Przekonująca strategia”
......................................................................................250
Zamknięcie typu „Ben Franklin”
..........................................................................254
Jak poradzić sobie z klientem, który na koniec spotkania mówi, że musi się jeszcze
zastanowić?
...............................................................................................................257
1. Postawa
osobami, które są nastawione na „nie” do
............................................................................................................257
2. Ciekawa prezentacja
........................................................................................258
3. Kolejna technika, która świetnie działa w
aktorskich oraz pewności siebie
...........................................................................258
4. Technika, która polega na tym, żeby pozornie źle odczytać intencje klienta,
takiej sytuacji wymaga umiejętności
który mówi, że musi się jeszcze zastanowić
.........................................................259
5. Metoda á la Jeffrey Gitomer
...........................................................................260
......................................................................................................261
Jak skutecznie destabilizować przekonania innych osób (nawet zawodowych
negocjatorów)?
.........................................................................................................263
6. Antycypacja
Zamiana ramy czasowej
.......................................................................................269
Model świata
........................................................................................................274
Uszczegółowienie
.................................................................................................276
Jak w legalny i niebudzący podejrzeń sposób zniszczyć konkurencję w oczach
klienta, który ją kocha?
............................................................................................280
Ciekawość
[ Pobierz całość w formacie PDF ]