Alarm Tytan Max R [Peugeot 206], Peugeot 206

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
FUNKCJE ALARMU  
tytan Max R  
  
 
Podstawowe funkcje alarmu: 

ZAŁĄCZANIE ORYGINALNYM PILOTEM STEROWANIA CENTRALNYM ZAMKIEM 

WBUDOWANA BLOKADA ZAPŁONU  

WBUDOWANY ULTRADŹWIĘKOWY CZUJNIK RUCHU  

TRZY WEJŚCIA ALARMOWE ( drzwi, klapy, czujniki dodatkowe)  

PROGRAMOWANA FUNKCJA ANTYNAPADU 

PAMIĘĆ ŹRÓDEŁ ALARMU 

FUNKCJA CICHEGO LUB GŁOŚNEGO ZAŁĄCZANIA   

MOŻLI
WOŚĆ ZABLOKOWANIA CZUJNIKÓW ( WBUDOWANEGO I ZEWNĘTRZNYCH ) 

BLOKADA USZKODZONYCH  WEJŚĆ ALRMOWYCH ( PO 4 KROTNYM WYZWOLENIU ) 

REGULACJA PARAMETRÓW BEZ KONIECZNOŚCI DEMONTAŻU CENTRALI 

FUNKCJA  AUTODIAGNOZOWANIA WEJŚĆ ALARMU 

WEJŚCIE NA DODATKOWE CZUJNIKI 

WEJŚCIE BLOKUJĄCE WYŁĄCZANIE ALARMU „ Z KLUCZA” 

AWARYJNE WYŁĄCZANIE W PRZYPADKU USZKODZENIA PILOTA FABRYCZNEGO 

FUNKCJA AUTOMATYCZNEGO DOMYKANIA SZYB  

TRYB BLOKOWANIA ALARMU ( ODSTAWIENIE SAMOCHODU DO WARSZTATU) 
Opis działania ver. PEUGEOT
Alarm 
tytan Max R 
jest nowoczesnym alarmem, który załącza się i wyłącza oryginalnym pilotem 
fabrycznym  sterowania  centralnym  zamkiem.  Wbudowana  blokada  zapłonu  i  czujnik  ochrony 
wnętrza, funkcja antynapadowa  oraz 4 niezależne wejścia alarmowe tworzą system, który w pełni 
zabezpiecza pojazd. 
WŁĄCZENIE  
Następuje po wcisnięciu przycisku „ZAMKNIJ”  w oryginalnym pilocie.   
SYGNALIZACJA
 :  1x SYRENA (głośne)‐ (1) x ŚWIATŁA, LED zapala się i zaczyna mrugać 1 raz na 
sekundę po upływie ok 30 sekund od włączenia. Alarm od tej chwili czuwa. 
WŁĄCZENIE BEZ OCHRONY WNĘTRZA 
( pozostawienie pasażerów w środku) 
Następuje po zamknięciu samochodu kluczykiem ( nie pilotem !).   
SYGNALIZACJA
:  3x SYRENA (1) x ŚWIATŁA, po ok. 3s 1x ŚWIATŁA, LED zapala się,  wyłączone są 
ultradźwięki i zablokowane dodatkowe czujniki. LED zaczyna mrugać 1 raz na sekundę po upływie 
ok. 10 sekund.     
 
WYŁĄCZENIE 
Następuje  po  wciśnięciu  przycisku  „OTWÓRZ”  w  oryginalnym  pilocie.  Otwarcie  przy  pomocy 
kluczyka zawsze wywoła alarm !  
SYGNALIZACJA
:  2x SYRENA ( głośne)  (6) x ŚWIATŁA. LED  gaśnie.     
USTAWIENIE CICHEGO/GŁOŚNEGO POTWIERDZENIA 
Przestawienie funkcji głośnego potwierdzenia załączania/wyłączania  na ciche ( bez syreny) odbywa 
się przez krótkie  ( poniżej 1 sekundy ) włączenie i wyłączenie stacyjki. LED zapali sie na 1 sekundę 
potwierdzając przyjęcie  rozkazu. Odtąd nie będzie generowany  sygnał  syrenki przy  załączaniu  i 
wyłączaniu alarmu.  Jeżeli  chcemy wrócić do głośnego potwierdzenia powyższą  czynność należy 
powtórzyć.     
 
ALARMOWANIE 
Otwarcie dowolnych drzwi, klapy silnika lub bagażnika,  przekręcenie „kluczem” zamka w drzwiach, 
ingerencja  do środka  po  wybiciu  szyby  spowoduje  wywołanie  alarmu.  Pojazdu  nie  można 
uruchomić. Wywołanie alarmu kolejno 4 razy z tego samego czujnika blokuje go do czasu pojawienia 
się pobudzenia z innego źródła. Wtedy to wejście będzie znowu aktywne. 
SYGNALIZACJA:
 pulsują światła i włączona jest syrena przez 30 sekund. LED zwiększa częstotliwość  
mrugania   dwukrotnie ( z 1 raz na sekundę na  2 razy na sekundę). Zapłon odcięty.  
 UWAGA  !
  Jeżeli  alarm  jest w  stanie  alarmowania  tzn. włączona  jest  syrena  i migają  swiatła 
awaryjne, a centralny zamek jest otwarty to aby wyłączyć alarm należy najpierw wcisnąć przycisk 
„Zamknij” w pilocie a następnie przycisk „Otwórz”.   
 
FUNKCJA ANTYNAPADOWA 
Na  Państwa życzenie  może  zostać  odblokowana  funkcja  antynapadowa.  Jej  zadaniem  jest 
zablokowanie samochodu w przypadku jego  uprowadzenia. Funkcja może działać na 2 sposoby: 
1.
Uruchamia się po wciśnięciu ukrytego przycisku. 
2.
Uruchamia się automatycznie po otwarciu drzwi kierowcy ( zalecane).      
 
Załóżmy, że wybrali Państwo uruchamianie antynapadu automatyczne. Wówczas po  wejściu do 
samochodu kontrolka LED mruga co 2 sekundy ( po wyłączeniu alarmu) i musimy wcisnąć ukryty 
przycisk (miejsce ukrycia wskaże warsztat) w celu zautoryzowania antynapadu. Trzeba pamiętać, 
aby autoryzować antynapad przy zamkniętych drzwiach. LED zapali się na 2 sekundy potwierdzając 
autoryzację. Jeśli tego nie zrobimy to: 
0   sekunda – włączenie zapłonu( kontrolka LED gaśnie).  
50  sekunda – włączenie świateł awaryjnych i kontrolka LED zacznie mrugać. 
60  sekunda – odcięcie zapłonu, pojazd zatrzymuje się  ( można uruchomić pojazd jeszcze tylko 
raz na 12s – po wyłączeniu zapłonu)   
70  sekunda ‐  włączenie syreny na 30 sekund 
Jeżeli  drzwi  kierowcy  zostaną  otwarte  w  czasie,  gdy  zapłon  jest  załączony  (antynapad  był 
zautoryzowany ) to proces przebiega identycznie jak to opisano powyżej z tym. że czas liczony jest 
od chwili zamknięcia drzwi.  
Należy zwrócić uwagę na to aby po skończonej jeździe najpierw wyłączać zapłon, a później otwierać 
drzwi ( kierowcy). Pozwoli to na włączenie alarmu z aktywną funkcją antynapadową. W przeciwnym 
wypadku alarm nie da się włączyć i nastąpi proces opisany powyżej.   
 
AWARYJNE WYŁĄCZENIE 
Funkcja awaryjnego wyłączania może być wykorzystana wtedy, gdy alarm nie daje się wyłączyć 
pilotem z powodu uszkodzenia pilota. Postępować według opisu: 
1.
Otworzyć drzwi kluczem ( alarm zostanie wzbudzony) 
2.
Wcisnąć i trzymać ukryty przycisk antynapadowy 
3.
Siedem razy włączyć i wyłączyć zapłon   
4.
Alarm wyłączy się, puścić przycisk antynapadowy. 
Funkcja  awaryjnego  wyłączania  jest  programowana  (fabrycznie  odblokowana)  i  można  ją 
zablokować na Państwa życzenie ( w warsztacie montującym).  
TRYB WARSZTATOWY 
Alarm 
tytan  Max  R 
posiada  również  specjalny  tryb  tzw.  warsztatowy,  w  którym  alarm  jest  
zablokowany.  Pozwala  to  użytkownikowi  odstawić  samochód  do  warsztatu  bez  informowania 
obsługi o alarmie i sposobie jego działania np. miejscu ukrycia przycisku antynapadowego. W trybie 
warsztatowym wszystkie opisane wcześniej funkcje są nieaktywne oraz 
pojazd nie jest chroniony

W celu wprowadzenia alarmu w  tryb warsztatowy należy w stanie wyłączonym  (po autoryzacji 
antynapadu jeśli jest aktywny) : 
1.
Wcisnąć przycisk antynapadowy i trzymać. 
2.
Włączyć i wyłączyć zapłon 5 razy w czasie krótszym niż 10s. 
3.
LED mrugnie 1 raz i  syrenka odezwie się 4 krotnie. 
4.
Alarm  jest w trybie warsztatowym. 
SYGNALIZACJA: 
 po każdym użyciu pilota odezwie  się  syrena 4‐krotnym  sygnałem, LED  zawsze 
zgaszony. 
  
Wyjście z trybu warsztatowego przeprowadzamy w identyczny sposób jak opisano wejście w tryb 
warsztatowy. Wyjście zasygnalizowane będzie 2‐krotnym sygnałem
syrenki. Alarm powróci do normalnego stanu (
wyłączony).
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • odszkodowanie.xlx.pl