Allełazienki 1-2011 (Sierpień 2011), Budownictwo
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->egzemplarz bezpłatnyBaterie|Cer amik a|Chemia|meBle|pły tki|akCesorianr 1 sierpień 2011www.allelazienki.plUkładanie płytekwielkoformatowychPomalujpłytki i umywalkęKolorJakapralkanajważniejszą cechąkażdego wnętrzado łazienkitam będziełazienka?twojaznajdźi wybierz sklepwww.allelazienki.plwyposażenieOD reDakcjiDrodzy Klienci i ProjektanciLato w pełni, wielu z Was odpoczywa na wakacjach, urlopachnabierając sił, ale dla wielu jest to również czas remontów, a w związkuz tym dylematów, co wybrać.Dlatego wychodzimy naprzeciw Państwa potrzebom i oddajemyw Wasze ręce pierwszy numer katalogu dla portalu internetowegowww.allelazienki.pl. To wydawnictwo zostało stworzone po to, żebyułatwić wybór spośród szerokiego wachlarza produktów, służącychwyposażeniu i aranżacji łazienek, dostępnych na polskim rynku.Znajdziecie tu Państwo asortyment wpisujący się w aktualne trendy wzornicze, jak równieżodznaczający się najwyższą jakością i wyprodukowany zgodnie z najnowszymi technologiami.W bieżącym numerze Katalogu polecam m.in. wywiad z artystką Panią Haliną Ciechomską--Kozłowską, która ręcznie maluje urządzenia sanitarne i płytki ceramiczne – być może staniesię on źródłem inspiracji dla wielu z Was. Znajdziecie też wskazówki jak i gdzie układaćpłytki wielkoformatowe i zasady, którymi należy się kierować dobierając kolor do wnętrza.Na naszych łamach jest również skrócony przegląd pralek, oraz informacje na tematczyszczenia paneli prysznicowych.Inne materiały i porady, których nie obejmie pierwsze wydanie katalogu będą dostępne nanaszej stronie internetowej. Katalog w wersji PDF będzie rozszerzony i dostępny bezpłatniedo pobrania.Zapraszam do współpracy wszystkich projektantów, którzy chcieliby przedstawić swojepomysły, aranżacje i realizacje, a także producentów do prezentacji swoich produktówz najnowszych kolekcji.Nasz portal nie jest sklepem internetowym i nie prowadzi sprzedaży produktów. Głównymjego celem jest wsparcie sprzedaży sklepów i hurtowni w całej Polsce w tym sklepówinternetowych. Nasze zestawienia różnych produktów łazienkowych powinny być ułatwieniemdla projektantów w tworzeniu nowych aranżacji. Odwiedzający portal będą mogli w łatwysposób odnaleźć poszukiwany produkt, a następnie uzyskać informację gdzie można gokupić. Nasza wyszukiwarka wskazuje najbliższe sklepy i hurtownie, które mają go w swojejofercie. Każdy wyszukany sklep udostępnia dane teleadresowe oraz informacje o swojejofercie i czasie oczekiwania na realizację zamówienia towaru od wybranego producenta.Najczęściej odwiedzane sklepy są wyszczególniane w rankingu TOP 10. Jest równieżNEWSLETTER, który umożliwia sklepom i producentom promocję swoich produktów.Życzę ciekawej lektury i wielu inspiracji w tworzeniu Państwa nowych łazienek.Robert Lipskiwydawca i pomysłodawca portalu allelazienki.plul. Alternatywy 6 lok.12202-775 Warszawatel.:500 122 332e-mail:info@allelazienki.plAdres redakcjiRedaktor Naczelny, WydawcaRobert LipskiISSN:2083-6724Redaktor prowadzącyRedaktor portaluLidia Mazurkiewicztel.:512 624 087e-mail:redakcja@allelazienki.plRedaktorzy portaluwww.allelazienki.plSklepy i sprzedawcy:Agnieszka Dimitrewskatel.:517 937 977e-mail:agnieszka@allelazienki.plPrezentacje produktów:Grzegorz Dimitrewskitel.:602 216 452e-mail:dymek@allelazienki.plReklamae-mail:reklama@allelazienki.pl2koło – preciosa 24modern Country 2011:świeży i lekki design6nano. technologia dla małychłazienek8roca – mywalka urban i seriaceramiki meridian-N10pomaluj płytki i umywalkę13Ferro – torino Verdeline,parma , Bari16haNsa nie oferujewszystkiego – wszystkim...20Deante ultra21Żyj innowacją – hidrobox22esprit home Bath Concept23kluDi Balance24DeaNte – Wykończeniepanelu26hydromasaż firmy hydro topCeramika, meBle, armaturaSpiS treściNewslettere-mail:newsletter@allelazienki.plOpracowanie graficznewww.studio2000.pl28Ceramstic – alchemia,imperium30płytki wielkoformatowe34Jedavid – aqualine35magorex – poręcze dlaniepełnosprawnychpłytki CeramiCzNeWspółpraca redakcyjnaakCesoria łazieNkoWeAnna Berner-Paluch,Halina Ciechomska-Kozłowska,Urszula Kułak,Karolina Macierzyńska,Henryk Pieczarowski36kolor – najważniejszą cechąkażdego wnętrza38zaprawy klejące Ceresit39Bosch – Dalmierz laserowy40enix – elit, FoCus FCh, liBra42termatechnologie– marlin, Cyklon, ribbon44pralka w łazienceproJektoWaNieZdjęcie na okładceSanitec KOŁORedakcja nie zwraca materiałówniezamówionych, nie odpowiadaza treść ogłoszeń, reklam orazzastrzega sobie prawo redagowanianadesłanych tekstów.Przedruk i eksport tylko za zgodąwydawcy.Nakład 5 000 egz.Bosch, Ceramstic, Ceresit,Cersanit, Deante, Enix, Ferro, Hansa,Hidrobox, Hydro-Top, Jedavid, Kludi,Magorex, Roca, Sanitec KOŁO,Termatechnologie, Villeroy & Boch.Chemia BuDoWlaNaNarzęDziapaNele NatryskoWeGrzeJNiki łazieNkoWePrezentacje produktówWaNNy z hyDromasaŻempralki1Ceramikai meBlePreciosa 2Minimalizm to jeden z najpopularniejszych kierunkówwe współczesnej architekturze. Właśnie dlatego, prostesugestywne kształty serii ceramiki i mebli Preciosa 2idealnie wpisują się w przestrzeń nowoczesnej łazienki.Tutaj subtelny design współgra z funkcjonalnością.PFot.: kołorostokąt jest podstawowym i do-minującym kształtem wszystkichproduktów serii Preciosa 2. Płaskiblat umywalki uzupełnia okrągła misa.To dzięki tej formie geometrycznejwszystkie elementy zestawu idealnie sięuzupełniają, nadając łazience jednolity,nowoczesny styl. Produkty serii Precio-sa 2 doskonale sprawdzają się podczastworzenia spójnego projektu aranżacjiłazienkowego wnętrza. Zbliżone kształtyumywalki oraz miski ustępowej i bidetupotwierdzają konsekwencję w dążeniudo stylistycznej jednolitości, zgodnejz panującymi trendami.>>>2Ceramika i meBle>>>Trzy szerokości (40, 60 i 90 cm) umy-walek Preciosa 2 ułatwiają dopasowanieich do wnętrz o różnej wielkości i cha-rakterze. Płaskie, boczne powierzchnieodkładcze oraz możliwość bezpośred-niego zamontowania relingów na ręcz-niki zwiększają funkcjonalność umy-walki i całej łazienki. W przypadku mi-ski i bidetu udało się całkowicie wyeli-minować widoczne otwory montażowe,co ułatwia utrzymanie produktu w czy-stości i zdecydowanie podnosi estetykęproduktu.W skład zestawu mebli Preciosa 2 wcho-dzą zarówno szafki podumywalkowe,jak i wiszące szafki boczne. Podobniejak ceramika, seria meblowa bazuje nageometrycznym kształcie prostokątaz ozdobnym uchwytem w kształcie koła.Kształty te idealnie wpisują się w czystąformę współczesnych łazienek. MeblePreciosa 2 pełnią tam, nie tylko, funkcjępraktycznych schowków, ale również sąozdobą samą w sobie. Komfort użytko-wania podnosi system cichego domy-kania soft-close, w który wyposażonodrzwi szafek i szuflady tej nowej serii.Materiały z których wykonane są me-ble mają podwyższoną odporność nawilgoć. Dzięki temu zachowają wysokąjakość przez długie lata, nie tracąc walo-rów estetycznych. – „Preciosa 2 kontynuuje klasyczny styl,znanej i produkowanej od lat, serii do-stępnej dotychczas w ofercie marki Kera-mag o tej samej nazwie. Naszym celemjest tworzenie form, które wyróżniają sięzarówno swoją elegancją i estetyką umia-ru, jak i najwyższą jakością wykonania.Serię Preciosa 2 kierujemy przede wszyst-kim do osób pragnących czerpać przyjem-ność z otaczania się przedmiotami o pro-stej i oryginalnej bryle”mówi KrzysztofBrzeziński –Senior Produkt Menadżerds. Ceramiki Sanitec KOŁO.3Fot.: koło
[ Pobierz całość w formacie PDF ]