Amagram 16 03 PL, Amway, Amagram
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->M a g a z y n d l a P R z e d s i ę b i o R c ó w a M w ay i s ta ły c h K l i e n t ó w P l u snR 03/2016Polskabybaw siękoloremElegancki makijaż na latodom lśniącyczystościąPrace domowebez wysiłkuBiznesStyl i elegancjaWspółczesna klasyka dla pewnych siebie mężczyznpodejmijwyzwanieZasadyskutecznejkomunikacjiw biznesieRozkoszuj się wiosenną świeżościąwpuść do swojego domu wiosenne zapachy! kolekcja Amway Home™ Płatki kwiatu mandarynki łączy świeży zapach cytrusów, słodycz kwiatówi ciepłe nuty drewna cedrowego, jednocześnie zapewniając doskonałą czystość.L.O.c.™ GLaSS cLeaneR PłynDO czySzczenIa SzkłaL.o.c. Glass cleaner Płyn do czyszczeniaszkła wspaniale czyści nie pozostawiającsmug. naturalne składniki skutecznieusuwają brud i tłuszcz,a jednocześnie są bezpieczne.DISH DROPS™ Płyn DOmycIa naczyńDish Drops Płyn do mycia naczyń bezproblemu radzi sobie z tłuszczemi zaschniętymi resztkami jedzenia.jego formuła zapewnia zachwycającerezultaty, a naturalne składniki chroniąskórę dłoni.Sa8™ ODśwIeżacz DO tkanInnowy sA8 odświeżacz do tkanin usuwaz odzieży nieprzyjemne zapachyzastępując je aromatem kwiatówi owoców cytrusowych zapewniającymdługotrwałe uczucie świeżości.TRENDYDuchprzyszłościNiedawno opublikowaliśmy Raport Amway dotyczącyprzedsiębiorczości na świecie w 2015 roku.Jest onsporządzany na podstawie międzynarodowych badań,które wskazują na silny wpływ przedsiębiorczości nagospodarkę światową. Niemal 75% ankietowanychprzyznało, że idea przedsiębiorczości jest dla nichinteresująca. Odkryliśmy, że w ludziach drzemieogromny potencjał: 43% pytanych stwierdziło, żemogłoby założyć własny biznes.To dla nas bardzo ważny przekaz. PrzedsiębiorcyAmway potrafią sprzedawać wysokiej jakości produktypozwalające dbać o zdrowie, urodę i dom, a takżezainteresować biznesem innych, potencjalnychdystrybutorów.Model biznesowy Amway sprawdza się – jesteścietego najlepszym przykładem. Postaramy się być jeszczebardziej aktywni, aby pomagać Wam i innymPrzedsiębiorcom w budowaniu biznesu.Doug DeVosPrezesSteve Van AndelPrzewodniczący Zarządu3A m A g R A m03/2016SpIS TREścIWITAMYW NUMERZE 03⁄16163239TR ENDY6Od redaktor naczelnej: nowa energiaW wydaniu na maj/czerwiec znajdziecie artykułydotyczące: premier produktów, nowych opakowańi możliwości biznesowychZ DR OWIE I UR ODA1620252832Tylko dla mężczyznZadbaj o stylowy wizerunek dzięki nowej linii produktówpielęgnacyjnych dla nowoczesnych mężczyzn781014Nasze propozycjePoznaj pięć produktów i trendów na początek lataKolor i blaskPoznaj nowe produkty do makijażu oczu i policzkówDynastia Amway: W jedności siłaPrzedsiębiorcy z Rumunii opowiadają, jak zbudowali biznesoparty na zasadach i wartościach AmwayPiękna skóra – to prosteWyzwól swoje wewnętrzne piękno i naturalny blask skórySame korzyściTrzeci doroczny Dzień Wolontariatu Amway był korzystnydla społeczności i PrzedsiębiorcówŚwiatowa sławaNowe opakowania Crescendo łączą funkcjonalnośći ponadczasowy stylInternetowa etykietaJak zareagować, jeśli spotkasz się ze złym traktowaniemw InterneciePodstawa dobrego samopoczuciaNasze najpopularniejsze suplementy diety dostarczająniezbędnych składników odżywczych4A m A g r A m03/2016SpIS TreśCIBiznespodejmijwyzwaniePortret Przedsiębiorcy:Postaw na komunikację25Tea Rusjan opowiada, jak możliwościbiznesowe Amway odmieniły jej życie42zasady skutecznejkomunikacji w biznesieNasze rady pomogą Ci zbudowaćspójny wizerunek44ssL 2016Przedsiębiorcy odwiedzilizachwycającą Barcelonę20ST YL Ż YCIA3639Więcej światłaDzięki nowym ściereczkom jednorazowym Twojakuchnia będzie lśnić46budowanie biznesuCztery ciekawe strony, które wartododać do ulubionych48Praca i nagrodaKorzystaj z wszystkichdostępnych możliwości50Przywróć dawny blaskProdukty, dzięki którym prace domowe staną sięprzyjemnością5A m A g r A m03/2016
[ Pobierz całość w formacie PDF ]