...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Tytuł oryginału: Smashing UX Design: Foundations for Designing Online User ExperiencesTłumaczenie: Tomasz WalczakISBN: 978-83-246-6352-1This is edition first published 2012.© 2012 John Wiley & Sons, Ltd.All Rights Reserved. Authorised translation from the English language edition published by John Wiley& Sons Limitd. Responsibility for the accuracy of the translation rests solely with Helion S.A. and is notthe responsibility of John Wiley & Sons Limited.Wiley and the Wiley Publishing logo are trademarks or registered trademarks of John Wiley and Sons, Inc.and/ or its affiliates in the United States and/or othr countries, and may not be used without writtenpermission. All trademarks are the property of thir respective owners. Wiley Publishing, Inc. is notassociated with any product or vendor mentioned.Translation copyright © 2013 by Helion S.A. All rights reserved.Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszejpublikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną,fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powodujenaruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymiich właścicieli.Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacjebyły kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie,ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor orazWydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkodywynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.Wydawnictwo HELIONul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICEtel. 32 231 22 19, 32 230 98 63e-mail:helion@helion.plWWW:(księgarnia internetowa, katalog książek)Drogi Czytelniku!Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adresMożesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.Printed in Poland.•Poleć książkę na Facebook.com•Kup w wersji papierowej•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to!»Nasza społecznośćPODZIĘKOWANIA WYDAWCY ORYGINAŁUOto niektóre spośród osób, które przyczyniły się do ukazania się tej książki:Redakcja i produkcjaWiceprezes ds. publikacji popularnych i technicznych — Michelle LeeteZastępca redaktora ds. treści książek — Martin TribeRedaktor wykonawczy — Chris WebbZastępca redaktora — Ellie ScottRedaktor prowadzący — Kezia EndsleyEdytor — Kezia EndsleyRedaktor techniczny — Ben BywaterKierownik redakcji — Jodi JensenStarszy redaktor projektu — Sara ShlaerAsystent redaktora — Leslie SaxmanMarketingZastępca dyrektora ds. marketingu — Louise BreinholtMenedżer w dziale marketingu — Kate ParrettSkładSkład — Indianapolis Composition ServicesKorekta — Melissa Cossell, Susan HobbsIndeksowanie — Potomac Indexing, LLCZdjęcia — James ChudleyIlustracje — Jesmond Allen i James ChudleyDla Robbie’ego, Caitlin i Edie’ego— Jesmond AllenDla Lou, Matildy i Jacka— James ChudleyO autorachJames i Jesmond są dyrektorami do spraw user experience w cxpartners — brytyjskiej firmiekonsultingowej z branży user experience.James Chudleyzajmuje się user experience od 14 lat. W tym czasie pracował dla firmkonsultingowych, agencji interaktywnych oferujących pełny zakres usług, na uczelnii w sektorze publicznym (gdzie odpowiadał za stronę klienta). Tworzył zespoły do sprawuser experience i kierował nimi, zarządzał rozwijaniem produktów cyfrowych, a takżezajmował się badaniami i konsultingiem z obszaru user experience dla największychserwisów internetowych.Na stanowisku dyrektora do spraw user experience w cxpartners James kieruje pracami naddużymi projektami skoncentrowanymi na użytkowniku dla takich serwisów jak Expedia,Aardman, Hotels.com, Lovefilm, Vodafone, Kelkoo, Moneysupermarket.com i Channel 4.James aktywnie uczestniczy w życiu społeczności zainteresowanej user experience. Piszeteksty dla magazynu „Smashing Magazine” i jest w nim członkiem panelu ekspertów do sprawuser experience. Regularnie wygłasza przemówienia na lokalnych i międzynarodowychkonferencjach poświęconych user experience. W 2011 roku wraz z innymi osobami założyłgrupę UXBristol.Jesmond Allento utalentowana konsultantka do spraw user experience. Ma wiele latdoświadczenia z zakresu projektowania interfejsów użytkownika oraz architektur informacjina potrzeby aplikacji internetowych, mobilnych i tradycyjnych. Jesmond posiada tytuły BAw dziedzinie sztuk pięknych i MSc w obszarze nauk komputerowych. W branży internetowejpracuje od 1996 roku. Pasjonuje się dobrymi projektami i chce, aby „użyteczne” było także„piękne”.Jesmond pracowała dla takich klientów jak TUI Travel, Nokia, Kelkoo, Microsoft i UKTV,rozwijając dla nich atrakcyjne oraz użyteczne interfejsy. Kierowała też projektem dla firmyCharles Tyrwhitt. Za ten projekt otrzymała nagrodę Redesing Of The Year na ogólnokrajowejgali eCommerce Awards 2011 w Londynie.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]