Alien Odyssey, PORADNIKI DO GIER

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Alien OdysseyW czasie podróży skuterem strzelaj do wrogich robotów (niebiescy),uważajšc na swego wybawiciela (bršzowy, z uszami jak ry). Granatyrzucane w Twój pojazd zestrzel.Na cianie korytarza pierwszej bazy znajdziesz komputer. Użyj go, abędziesz się mógł zapoznać z katalogiem blaszanych wyrobów militarnychi mapš okolicznych korytarzy. Zeskocz na niższy poziom i zestrzelwentylator, zanim Cię posieka. Następny wiatrak przeskocz. Drzwi otwórzza pomocš drugiego komputera. Przykucajšc, przejd do następnegopomieszczenia. Strzel kilka razy w panel generatora - gdy wybuchnie,skocz w powstałš dziurę. Przy drugich drzwiach jest fotokomórka (potemteż się zdarzajš), rozwal jš. Za trzecimi drzwiami jest apteczka. Strzelw niš i wejd w to, co wypadło. Pójd w lewo. Gdy załatwisz robota,podnie jego rękę. Zjed windš, za drugimi drzwiami. Użyj komputera, żebynaładować swój blaster, a potem poćwicz strzelanie do beczek. Id na góręi tym razem skręć w prawo. Znów komputer - otwórz, co się da. Id tam,gdzie znalazłe rękę. Rozwal "secret" po prawej i id dalej do windy.W ogromnej hali odszukaj komputer. Otwórz most energetyczny i dokonaj"naprawy" chodnika. Za mostem i żółtymi drzwiami, bawišc się w zajšczka,omiń działka i we cartridge. Pochod do pokoju obok, aż zamiga symbol"Cartridge" w lewym, górnym rogu ekranu. Wtedy nacinij "a" i wystukajsekwencje kodu otwierajšcego przejcie. Włšcz wiatło w widzianympomieszczeniu (przedostatnia opcja w komputerze) i wróć do wielkiej sali.Stamtšd zjed drugš windš i id do pomieszczenia obok. Oczyć sobie drogędo tamtejszego komputera i we następny cartridge. Obejrzyj komputer,znajdziesz otwieracz do szeciokštnych drzwi z żółtš obwódka - niezadziała, ale DOBRZE ZAPAMIĘTAJ TO MIEJSCE. Wróć na górę i id nazjeżdżalnię.Przez salę z trzema działkami dojd do wielkiego złomu, okršżanego przezdwie miny. Jest tam winda i okršgłe wejcie - przejd przez nie i iddalej (windę zignoruj). Teraz musisz znaleć trzeci cartridge (ma gobiały robot, stojšcy przed niebieskim polem siłowym) i drugš rękę(szary robot obok dymišcej klatki). W sali za tym ostatnim doładujblaster. Otwórz drzwi naprzeciw windy prowadzšcej na poziom, na którymsię znajdujesz. Włšczaj panele tak szybko (biegusiem), aby zapalićwszystkie trzy kontrolki jednoczenie, wtedy wyłšczysz niebieskiepole siłowe. Id tam i wsišd do pocišgu byle jakiego... nie dbaj obilet, ale zabij kanara. Gdy wysišdziesz, odłšcz "zasilanie" od antenyi podnie pokrywę chronišcš soczewkę. Teraz ponownie udaj się dowielkiego złomu, a tam windš na górę. Rozwal soczewkę i z powrotem kolejšdo komputera. Zamknij pokrywę, ale NIE WŁĽCZAJ ZASILANIA ANTENY. Włšczje za pomocš komputera w korytarzu z trzema działkami. Biegnij do sali,którš miałe zapamiętać, otwórz drzwi. Zjed windš do dużej sali zpojazdami bojowymi, a stamtšd biegnij w prawo do następnej. Gdy wyjedziena Ciebie "samochód" - strzelaj, ile wlezie, a potem patrz i słuchaj.Lecšc statkiem przez tunel przede wszystkim kontroluj kšt jego ustawienia,tak aby ominšć przeszkody (klawisze N, ,, M, .). Reszta standardowo.W pierwszej wielkiej sali drugiej bazy skręć w lewe drzwi i strzelajw kierunku robota, aż zasypie go gruz. Wróć do wielkiej sali i id dopomieszczenia vis-a-vis. Tam wybierz drzwi pilnowane przez białegorobota. Niedaleko za nimi odnajdziesz drugš wielkš salę z windš porodku.Skręć w prawo i spróbuj zdobyć następnš rękę. Spadła do zbiornika? Wróćdo hali z windš i id prosto. Na komputerze okršżonym przez miny włšczdopływ płynów - trzeciego z pierwszej kolumny i drugiego z drugiej odgóry liczšc. Pobiegnij po rękę i pojed na górę. Tam uruchom most. Zamostem zjed windš.W ostatnim pomieszczeniu znajdziesz cartridge, a w komputerze obok windydoładuj blaster. Wróć do miejsca, w którym przysypało robota. Strzelaj wgruz. Na górze znajdziesz tamocišg, a obok niego podwyższenie - to winda.Po pełnej wrażeń podróży tamocišgiem odszukaj salę z trzema platformamiumieszczonymi w jeziorze lawy. Wejd na jednš z nich i kucnij (żeby niespać, stań na wprost chodnika; strzel sprawdzajšc, czy stoisz idealnierównolegle do niego i id). Znajd małe drwi i uważajšc na minę biegnijdo windy i...Za reaktorem znajdziesz godnego siebie przeciwnika i cartridge od białegorobota. Biegnij do sali, gdzie z wody sterczš rury systemu chłodniczegoreaktora (zabiłe tam pierwszego białego robota). Za prostokštnymidrzwiami (uważajšc, żeby w wirze walki nie uszkodzić szklanych ciankorytarza) odszukaj pompy chłodzšce reaktor (podobne do kostki Rubika)i zniszcz je. W okolicach systemu pomp zdobędziesz cartridge (robototoczony minami). Naprzeciw wejcia prowadzšcego do komputeruruchamiajšcego most sš drzwi, id tam i otwórz je. We rękę niebieskiegorobota i id do cel. Kody do nich sš nad drzwiami, jeli niedowidzisz,podejd bliżej. Wałęsajšc się po okolicy rozwal wszystko, znajd ostatnišjuż rękę i za pomocš komputer podnie pokrywę małej windy. Gdy zobaczyszswojego kumpla, we zdrowie, naładuj blaster, uwolnij więniów iprzygotuj się na niezłe strzelanie i uniki (Shift + Alt + strzałki).Wal w to co bez przerwy, aż się rozpadnie. Życzę miłej gry i cierpliwociw walce z ostatnim przeciwnikiem). [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • odszkodowanie.xlx.pl