Alien Incident, PORADNIKI DO GIER

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Alien IncidentWe linę. W koszu na mieci znajdziesz kartkę - przeczytaj jš.Id do kuchni. We zapałki i chleb. Przeczytaj informację, zapisanšna drzwiach lodówki. Otwórz lodówkę, wyjmij eliksir wzrostu. Znajdłom i bezpiecznik. Wróć do laboratorium. Wyważ łomem klepkę w podłodzei włóż brakujacy bezpiecznik. W holu przeszukaj fartuch. Wejd poschodach na górę. Przy każdej czynnoci, jakš wykonujesz na rolinie,czytaj ulotkę z jej nazwš. Wylej na niš eliksir, następnie użyj łomu,aby oderwać dynię. Wejd do pokoju po prawej stronie. We walkmanai młotek. W szafce znajdziesz kasetę wideo.Wejd do pokoju po lewej stronie. Poszukaj w ciemnociach włšcznikalampy. Pod poduszkš jest mały klucz. Otwórz szufladę, przeczytaj kartkęi we pilota. Wejd do pokoju, znajdujšcego się porodku, używajšcmałego klucza. Popchnij jednš z półek. Otwórz sejf, korzystajšc zestetoskopu. We klucz i dyskietki. Wróć do laboratorium. Wsuń dyskietkędo tostera. Skorzystaj z monitora i ustaw windę u góry. Wejd do pokoju,gdzie było ciemno, otwórz szafę i wejd do niej. We baterię i włóż dopilota. Przywišż linę do haka. Windš pojed na górę. Pilotem kliknijna drzwi w holu i telewizor (wczeniej wsuń kasetę do VCR). We strzałę,radio, kasetę i nożyczki, te ostatnie musisz stępić na dyni. Wróć tam,gdzie przywišzałe linę i zejd po niej.Po kilku animacjach pojawisz się w piwnicy. We niebieskš kartkę,nacinij dwignię i przycisk. Skorzystaj z drabiny. Id na cmentarz.Przeczytaj napisy na pomnikach i porozmawiaj ze statuš. Znajd hipisai wymień walkmana na grę. Id na zachód, tam zobaczysz teleportujšcegosię Aliena. Dalej w tym samym kierunku spotkasz Yodie'go. Pogadajz nim, a potem daj niebieskš kartkę, radio i grę. Każe Ci poczekać.Wróć do wyjcia z piwnicy. Wejd do willi i z laboratorium zabierzbezpiecznik. Pójd na zachód od willi. Podpal fajerwerki znalezionew skrzynce pocztowej. Id do sklepu z antykami, za strzałę otrzymaszkombinezon nurka. Wróć tam, gdzie podpaliłe lont. Sluggs da Ci kluczedo obserwatorium. Wróć do Yodie'go.W dziupli obejrzyj wszystko dokładnie. Chleb daj papudze i weteleporter. Id do obserwatorium. Popatrz na obraz a następnie włóżbezpiecznik (jeżeli nie masz go ze sobš, to jest w laboratorium). Włšczzasilanie i skorzystaj ze schodów. Pocišgnij dwignię i popatrz przezteleskop. Włšcz komputer, włóż dyskietkę do stacji. Kliknij myszš nateleporter, aby odłšczyć grę. Włóż jš do slotu pod komputerem. Nacinijprzycisk monitora. Nagraj współrzędne statku kosmicznego. Wyjmij grę ipołšcz ponownie z radiem. Id na cmentarz, figurce powiedz"Look! A blueberry!". Użyj skafandra i za pomocš jednego z kluczyotwórz szkatułę - następny klucz?!Wypłyń, otwórz drzwi i zejd po drabinie. Nacinij przycisk - maszyneriasię zatrzyma. Wyjd i przesuń dwignię po prawej stronie ekranu. Zanurkujponownie i przepłyń przez wirnik. Teraz trzeba się uzbroić w cierpliwoći znaleć kotwiczkę ze sznurem (obok szkieletu, gdzie w górnej, prawejczęci labiryntu) a potem drugie wyjcie (lewa częć labiryntu). Przyczepkotwicę do barierki i przejd. Gdzie po prawej stronie jest komnata, wktórej ukaże Ci się "duch" i poda numer telefonu. Gdy znajdziesz sięna cmentarzu, udaj się do budki telefonicznej. Podłšcz teleporter dokabli obok budki, podnie słuchawkę i wykręć otrzymany numer. Na statkuobejrzyj posiadanš dynię (?!). Id w lewo, aż dojdziesz do drzwi,których nie umiesz otworzyć. Wróć do pišcego strażnika i zabierz jegokartę. Użyj jej do otwarcia drzwi. Pojawi się 5 kolumn odpowiadajšcychpoziomom 1-5.Pojed na poziom 3. i id w prawo. Naciskaj przysisk i zbieraj bilety,aż się popsuje maszyna. Id na poziom 4. Strażnikowi powiedz, że Bosschce go widzieć. Porozmawiaj z więniami. Wychodzšc we kartę, któršzapomniał wyjšć ze slotu strażnik. Id na poziom 1. (nowa karta).Powiedz technikowi, że jeste jego pomocnikiem - da Ci pisemneupoważnienie. Id do Bossa. Pokręć się po poziomie 3., aż symbol nacianie będzie właciwy i we piercień. Id na poziom 4. Użyjpiercienia na monitorze LCD i zapamiętaj hasło. Id na poziom 3.,skorzystaj z konsoli i karty strażnika, aby uwolnić więniów (przewińna poziom 38 i naciskaj przyciski, aż jaki zadziała). Teraz możesz ićpo rodzinkę. [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • odszkodowanie.xlx.pl