allegrowy-super-sprzedawca, E-biznes

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Wojciech Cywiński, rok 2009
Autor: Wojciech Cywiński
Tytuł: Allegrowy Super Sprzedawca
Data: 29.12.2011
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
email:
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione

jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
SPIS TREŚCI
1. DLA KOGO?
...................................................................................5
1.1. O mnie
....................................................................................................................6
1.2. Dla początkujących
................................................................................................9
1.3. Dla średnio zaawansowanych
................................................................................9
1.4. Dla przyszłych SS
...................................................................................................9
1.5. Krok po kroku jak wystawić SuperAukcję, która sprzeda każdy produkt
...........10
2. SZABLON AUKCJI
.......................................................................11
2.1. Delikatna grafika
..................................................................................................13
2.2. Przyjemny design
................................................................................................14
2.2.1. Dopasowanie do produktu
...........................................................................15
2.2.2. Ja – dawniej i teraz
......................................................................................16
2.2.3. Promuj Core Business
..................................................................................17
2.3. Profesjonalna grafika
...........................................................................................17
2.3.1. Gdzie szukać wykonawców takiej usługi?
....................................................18
2.4. MS Office Front Page
..........................................................................................22
2.4.1. Zainwestuj
...................................................................................................24
2.4.2. Inny darmowy program do obsługi kodu HTML
........................................25
2.4.3. Front Page 2003
..........................................................................................25
2.4.4. Przykładowe zastosowanie
..........................................................................25
3. FOTOGRAFIA
..............................................................................27
3.1. Główne narzędzie sprzedaży
................................................................................27
3.2. Im lepsze zdjęcia, tym lepsza prezentacja
...........................................................29
3.2.1. Aparaty fotograficzne
..................................................................................30
3.2.1.1. Zoom optyczny
....................................................................................31
3.2.1.2. funkcja Makro
.....................................................................................31
3.2.1.3. Funkcja SuperMakro
...........................................................................32
3.2.2. Ostre zdjęcia
................................................................................................32
3.2.3. Kilka ujęć
.....................................................................................................33
3.2.3.1. Ilość zdjęć na aukcji
............................................................................33
3.3. Dobry aparat
.......................................................................................................35
3.3.1. Aparaty w telefonach komórkowych
............................................................35
3.3.2. Pożycz od znajomego
...................................................................................36
3.4. Program do obróbki zdjęć
...................................................................................36
3.4.1. Obróbka zdjęć
..............................................................................................37
3.4.2. Wersja testowa programu
...........................................................................37
3.4.3. Zakup licencji
..............................................................................................38
3.4.3.1. Zdjęcia to podstawa Internetu – dziś
i
w przyszłości
..........................38
3.4.3.2. Do aukcji
.............................................................................................39
3.4.4. Programy
.....................................................................................................39
3.4.4.1. Corel PhotoPaint
..................................................................................39
3.4.4.2 PhotoShop
.............................................................................................40
3.5. Najważniejsze funkcje
.........................................................................................41
3.5.1. Zmniejszanie rozdzielczości i
rozmiarów zdjęcia
.........................................41
3.5.2. Czyszczenie tła
.............................................................................................42
3.5.3. Ostrzenie kolorów
........................................................................................45
3.5.4. Zapis w innym formacie
...............................................................................46
4. SERWER
.....................................................................................48
4.1. Okno na świat
......................................................................................................48
4.2. Płatne miejsce na serwerze
.................................................................................49
4.2.3. Obsługa z komputera, np. przez program TC
.............................................49
4.3. Darmowe serwery
...............................................................................................50
4.3.1. Pojemność darmowych serwerów
................................................................51
4.3.2. Długość linków
.............................................................................................51
4.3.3. Linki do stron
..............................................................................................52
4.3.4. Domena
.......................................................................................................52
5. NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY SUPER AUKCJI – ZASADA 3W
. .53
5.1. Strona O mnie
......................................................................................................54
5.1.1. Szablon strony O mnie
.................................................................................55
5.1.2. Logo
..............................................................................................................55
5.1.3. Twoje zdjęcie
................................................................................................56
5.1.4. Opis – kim jesteś
..........................................................................................56
5.1.5. Kontakt z Tobą
.............................................................................................57
5.1.6. Dane kont bankowych
.................................................................................58
5.1.7. Dane sprzedażowe
........................................................................................58
5.1.8. Logo producentów Twoich produktów
........................................................59
5.2 Strona aukcyjna
...................................................................................................60
5.2.1. Szablon
........................................................................................................60
5.2.2. Design
..........................................................................................................62
5.2.3. Grafika
.........................................................................................................62
5.2.4. Dane kontaktowe
........................................................................................68
5.2.5. Dane bankowe
.............................................................................................68
5.2.5.1. Logo banku
..........................................................................................69
5.2.5.2. Formy płatności
...................................................................................69
5.2.6. Dane wysyłkowe
..........................................................................................70
5.2.6.1. Logo Poczty Polskiej
...........................................................................70
5.2.6.2. Logo firmy kurierskiej
.........................................................................70
5.2.6.3. Cennik
..................................................................................................71
5.2.6.4 Informacja o promocjach
......................................................................71
5.2.7. Dane sprzedażowe
.......................................................................................72
5.2.7.1. Paragon
................................................................................................72
5.2.7.2. Faktury VAT
........................................................................................73
5.2.7.3. Komu sprzedajesz, a komu nie
............................................................73
5.2.8. Twoje zdjęcie
...............................................................................................74
5.2.9. Krótki opis
...................................................................................................75
5.2.10. Początek opisu oferty
.................................................................................75
5.2.11. Marketingowy wstęp
...................................................................................77
5.2.12. Zdjęcia
........................................................................................................77
5.2.13. Gwarancja satysfakcji
................................................................................78
5.2.14. Opinie Twoich klientów
.............................................................................78
5.2.15. Pokaż tytuł SuperSprzedawcy lub podobny
...............................................79
5.2.16. Tekst – wciągający i kierujący klienta
.......................................................80
5.2.17. Własnoręczny podpis
.................................................................................81
5.2.17.1. Ostrym niebieskim mazakiem
...........................................................82
5.2.18. Postscriptum
.............................................................................................82
5.2.19. Twórz od początku listę adresową
.............................................................84
5.2.19.1. Kontakty zawsze się przydają
...........................................................86
5.2.19.2. Zapisuje się tylko ten, kto chce
.........................................................86
5.2.19.3. Wysyłka spersonalizowanych maili
...................................................87
5.2.19.4. Bardzo ważne narzędzie
....................................................................87
5.2.19.5. Powtórki mailingów
..........................................................................88
5.2.20. Fotopanel
..................................................................................................88
5.2.20.1. Cross
......................................................................................89
5.2.20.2. Prezentacja kolejnych produktów
-
selling
......................................................89
5.2.20.3. Bogata oferta
.....................................................................................89
5.2.20.4. Zdjęcia oznaką profesjonalizmu
........................................................90
5.3. Tytuł aukcji
.........................................................................................................90
PODSUMOWANIE
...........................................................................91
ALLEGROWY SUPER SPRZEDAWCA —
Wojciech Cywiński
5. Najważniejsze elementy Super Aukcji – zasada 3W
5. Najważniejsze elementy Super Aukcji
5. Najważniejsze elementy Super Aukcji
– zasada 3W
– zasada 3W
Zasada 3W składa się z trzech najważniejszych czynników, które
w aukcji należy uzyskać. Są nimi:

Wiarygodność

Wizualizacja

Wartość
Aukcja musi być jak najbardziej wiarygodna. Zarówno od strony
sprzedawcy, jak i produktu. Musisz być realny, żeby klient Ci ufał.
Po drugie, aby klient chciał kupić albo przynajmniej zastanawiał się
nad kupnem Twojego produktu, aukcja musi zaprezentować towar.
Masz tutaj do wyboru 3 różne drogi medialne.
Publicystyczna

treść + zdjęcia,
Telewizyjna
– nagranie video, np. z Youtube,
Ra-
diowa
– nagranie audio. Im więcej z tych trzech elementów połą-
czysz i zawrzesz w aukcji, tym silniejsze jest uderzenie w klienta. Bo
oddziałujesz na jego zmysły. Wzrok i słuch. Niestety na węch czy do-
tyk nie dasz rady.
Po trzecie, Twoja aukcja, sprzedaż produktu i dalsza współpraca
klienta z Tobą ma nieść dużą wartość dla klienta. Im większa jest
wartość dodana, tym więcej sprzedasz. Dlaczego? Ponieważ klient
dobrze zna produkt, który chce u Ciebie kupić. Aby go przekonać do
zakupu właśnie u Ciebie, musisz mu pokazać, że otrzyma więcej niż
tylko produkt. Są to różnego rodzaju bonusy, gratisy, korzyści po-
sprzedażowe, ale i to, co najważniejsze, a czego nie da się zastąpić ni-
czym innym, Twoje serdeczne nastawienie do klienta. Szybka odpo-
wiedź i cykliczny kontakt.
5
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • odszkodowanie.xlx.pl